Tjodäär!

Välkommen in...o fan va kul att du e här hehe ;)

Fick ett litet flipp att börja blogga igen när kim ( pojkvännen ) satt o gjorde en blogg till hans mamma, så de var ju inte så konstigt att härm-apanLina satt igång o gjorde en också hehe ;)

Amen nu är jag här, här e jag liksom...ska vika ut mig lite om mig själv o så ;)

Jag bor Sköndal hos min underbara pojkvän o hans familj, hans bror Krille o mamma-sonia...på dagarna gör jag fan ingenting, lever livet på en pinne sover ut spelar "the sims 3 " som jag precis fåt upp intresset för" o ute lirar basket o umgås o lägger mej sent...+ plus är arbetslös på de....o precis fåt en jobbcoach inne i STURE-P som man säger på youtube ;)



"Be right back" Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0